SMS-ben figyelmeztet az amerikai konzervatív csoport a woke termékekre

külföld
2023 április 14., 17:50

Gondolkodott már azon, mégis hogyan lenne érdemes felvenni a harcot a woke ellen? Az Egyesült Államokban a fogyasztói szokásokkal foglalkozó, közel száz éves múltra visszatekintő konzervatív szervezet, a Consumers' Research megoldást talált a problémára: telefonszámmal való regisztráció után a szervezet szemfüles figyelői SMS-ben értesítik a gyanútlan vásárlót, amint kiderül, hogy valamelyik ismertebb termék mögött álló cég wokesággal, azaz amerikai progresszív ideológiák támogatásával gyanúsítható.

photo_camera Forrás: Consumers' Research

A konzervatív szervezet ezzel igyekszik erősíteni az amerikai tudatos fogyasztást, valamint igyekszik rákényszeríteni a vállalatokra, hogy ne helyezzék „a progresszív aktivistákat és veszélyes terveiket a fogyasztói érdekek elé”. A Consumers' Research a héten több millió dolláros reklámkampányt tervez indítani a szolgáltatás népszerűsítésének érdekében.

photo_camera De akkor mégis hogyan rúgjon be az ember fia? Forrás: Consumers' Research

A tiltólistán már szerepel többek között a transznemű aktivistával hirdető Bud Light, a drag queenekkel hirdető Jack Daniels, valamint a Lidl, amely azzal érdemelte ki a „Woke Alert”-et, hogy bejelentette, mostantól kevesebb húst árul. A Consumers' Research felhívta a figyelmet, hogy a Davosi Világgazdasági Fórumon éppen arról volt, szó, hogy az embereknek nem kéne annyi húst enniük. A szervezettel kapcsolatban terjedő hamis információkról a Lakmusz írt elemzést.

A progresszív Left Flank Strategies szervezet politikai tanácsadója, Anna Bahr szerint az Egyesült Államokban jobban érdekli az embereket a benzin ára, mint hogy milyen színű a Budweiser palackja. (Axios)