Az ukrán veterán a protézise miatt nem tudott leülni a helyére, emiatt sírni kezdett és azt kiabálta, „hogy jutok haza?”. Azt mondta, a háborúban veszítette el a lábát, és most a családjához készült, hátizsákjában is a családtagjainak vásárolt ajándékok voltak, amiket meg is mutatott a légiutaskísérőknek. Mivel a protézise miatt nem tudott leülni, a Nexta beszámolója szerint másfél órán keresztül állt a gép sarkában, majd el is esett, emiatt megsérült a keze. Végül leszállította őt a személyzet, amiért „nem megfelelően viselkedett”.
A Wizz Air Twitteren annyit írt, sajnálják, ami történt, és kivizsgálják az esetet.
18:15 - Frissítés: A Wizz Air időközben elküldte szerkesztőségünknek hivatalos álláspontját, miszerint: „Az érintett utas nem volt megfelelő állapotban ahhoz, hogy repülhessen, ezért a személyzet, a biztonsági előírásoknak megfelelően sajnos kénytelen volt megtagadni a repülést. Az utas a fedélzetre lépéskor zavartan viselkedett, ezért – bármennyire is szerettek volna segíteni az érintett utasnak, hogy hazajuthasson a családjához – a Wizz Air személyzete a fedélzeten tartózkodó többi utas biztonságát szem előtt tartva, és az ilyenkor kötelező protokollt betartva járt el, egyeztetve erről a repülőtér egészségügyi személyzetével és a repülőgép kapitányával. Az utas lábprotézise nem volt akadálya az utazásnak, a Wizz Air a légiközlekedés szabályainak megfelelő módon mindig arra törekszik, hogy lehetővé tegye a speciális igényű utasok számára is a kényelmes és biztonságos repülést.”