Mozgássérült fiukkal nem kaptak segítséget a reptéren, és az elhúzódó ügyintézés után végül lezárták előttük a repülőhöz vezető kaput. Ezt mesélte az az anya, aki pénteken a nagyszülőkkel együtt kilencfős családjával Ciprusra szeretett volna repülni a Ryanairrel - számolt be róla az RTL. A nő nem most repült először a mozgássérült gyerekével. Mint mondta, ilyenkor az a megszokott, hogy mindig időben kiérnek és segítséget kérnek a földi asszisztenciától, hogy ne kelljen a kerekesszékkel végigállni a sorokat, és ne tartsanak fel másokat.
Most viszont a reptéri segítő azt mondta, hogy nincs priority lehetősége, álljanak be a sor végére. Végül, miután negyven perc elteltével sorra kerültek, "az ügyintéző tanácstalanul nézett a kerekesszékes fiúra. Hívott segítséget, mert bevallása szerint nem csinált még ilyen feladatot" - írja az RTL. Mire végül sikerült mindenkinek becsekkolnia, már késő volt. Hiába rohantak keresztül a reptéren nagyszülőkkel, kerekesszékkel a kapuig, közölték, hogy már nem szállhatnak fel.
"A kapunál az úriember látta a gyermekemet, látta, hogy kerekesszékes mozgássérült gyermekkel érkezünk, semmi, nulla emóció, semmi" - mondta az anya. Segítség helyett csak az történt, hogy leszállíttatták a gépről a korábban már felszállt lányukat is. Az édesanya azt állítja, bár nem tettek semmiben és senkiben kárt, az agresszív viselkedésükkel indokolta a légitársaság, hogy nem kaphatnak ingyen új jegyeket egy másik Ryanair járatra. A család csak másnap jutott el az úti céljára, Ágnes szerint összesen legalább 600 ezer forintos káruk keletkezett.
A Budapest Airport bocsánatot kért a családtól. A Ryanair az RTL Híradónak írt levelében időt kért az ügy kivizsgálására.