Nyilvánosan kért bocsánatot Casey Bloys, az HBO vezérigazgatója, amiért hamis Twitter-profilokkal vegzálták a kritikusokat, írja a Guardian.
A botrányt a Rolling Stone szerdai cikke robbantotta ki, a lap egy munkaügyi pert követően hozzáfért levelezésekhez Bloys és az HBO alelnöke, Kathleen McCaffrey között. Ezekben szó volt egy „titkos hadseregről”, valamint kiderült az is, hogy a vezetőség arra utasított alkalmazottakat, hogy hozzanak létre kamuprofilokat, amikkel az HBO tartalmait lehúzó újságírókat kellett lejáratniuk.
Bloys a Variety szerint azzal védekezett, hogy nagyon szenvedélyes a munkájában, ezért néha elragadtatja magát. „Azt akarom, hogy a műsorok nagyszerűek legyenek. Azt akarom, hogy az emberek szeressék őket. Azt akarom, hogy mindannyian szeressék őket. Nagyon fontos számomra, hogy ti mit gondoltok a sorozatokról. Gondoljatok bele, amikor 2020-ban és 2021-ben otthonról dolgoztam, egészségtelenül sok időt töltöttem a Twitter görgetésével. Nagyon-nagyon buta ötlettel álltam elő, hogy levezessem a frusztrációmat.”
„Kedves presztízstévé! Kérlek találjatok végre más módszert a férfitraumák bemutatására annál, hogy lövészárokban játszódó flashbackeket mutogattok.”Kathryn VanArendonk, a Vulture kritikusának ezen bejegyzése volt az, amitől az akkor még nem vezető pozícióban dolgozó Boys annyira ideges lett, hogy eldöntötte, valamit tenniük kell. A lap birtokában legalább hat üzenet van, ami bizonyítja, hogy az alkalmazottakat kötelezték a profilok létrehozására. A kamuprofil-hadsereggel nemcsak privát üzeneteket küldtek, hanem kommenteltek is velük, írja a lap.