Az igazán jó reklámok beépülnek a popkultúrába, talán ez történik a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó MBH bank friss kampányával is. Aminek az a szlogenje, hogy
"Minden pénznek megvan a maga útja a gyarapodáshoz".Bár a nyelvezete kicsit fordítógépes/mesterséges intelligenciás, a mondat igazságtartalmával nehéz lenne vitatkozni.
Nem is lehet, hiszen a reklámkampány annak a Whitedog Media nevű cégnek a munkája, amelyik olyan közelről ismeri Mészáros Lőrincet és a pénzét, mint kevesen, a tulajdonosa és vezetője ugyanis Mészáros felesége, Várkonyi Andrea.
A Whitedog pénzének is megvolt az útja a maga gyarapodásához, a 2020 szeptemberében alapított cég 2021-ben már 388 milliós nyereséget könyvelhetett el 2 milliárd feletti forgalom mellett, így a cég 3/4-ét birtokló Várkonyi 295 milliós osztalékot tudott kivenni belőle. 2022-ben folytatódott a gyarapodás, a cég forgalma egyetlen év alatt megduplázódott, az adózott eredménye pedig ennél is nagyobb arányban növekedett, 850 millió forintra.
Az őszinte házastársi reklám egyébként valamilyen fura új divat az Orbán-klán köreiben. Tiborcz István, a miniszterelnök veje idén év eleje óta a Gránit Bank tulajdonosa. Az új szerzemény az új tulaj miatt arculatváltáson esett át. Ehhez Tiborcz szintén a saját felesége, vagyis Orbán Ráhel cégével, a BDPST Koncepttel szerzodött le, a szlogen pedig a szintén intim és szívmelengető
"Ott vagyunk neked"lett.
(A cikk korábbi verziójában tévedésből írtam, hogy Tiborcz az MBH-ben is tulajdonos.)