„Itt vannak a legdurvább cuccok. Ez a Bathing Ape Bapesta Low Kanye West College Dropout Brown újonnan akár kerülhet úgy 5-6 millióba is.”
Mutat rá mellettem a tetőtől talpig bilikék melegítőbe öltözött srác egy vitrinbe helyezett ovis, benti cipőre, aminek a sarkáról egy maci mereszti rám a szemeit.
Mit beszélsz? - kérdeztem vissza boomerre száradt torokkal
Ez a cipő volt az első, amihez Kanye West adta a nevét.
Egy gumicsizmával többre mentünk volna. Dörmögtem, mint Matula bácsi Tutajosnak, miután a bereki sás összevágta a szandálos lábát.
A fenti jelenet Trunk Tomi, alias Dablty nevével fémjelzett Sneakerness Budapest bejáratánál történt a Millenárison november 11-én, ahová 11 éves Samu fiammal érkeztem. A Snekaerness Budapest egy óriási piac, ahol sneakerheadek (cipőmániások) és hypebeastek (márkamegszállottak) ezrei gyűltek össze, hogy áldozzanak a fogyasztói társadalom és a hipermarketing által gerjesztett divatkultúra oltárán.
Ahogy Trunk Tomi mondta valahol: „Fogyasztással kritizáljuk a társadalmat.”
Hogy ez pontosan mit takar, máig nem tudom, de sokat gondolkodom rajta. Nektek, kedves olvasók, akik menő lépőt utoljára akkor láttatok, amikor megnéztétek a Partizán Pop 17,5 órás adását Schiffer Andrással (ott is csak a műsorvezetőn), bizonyára fogalmatok sincsen róla, hogy kicsoda Trunk Tomi.
Trunk Dablty Tomi mára egy intézmény: youtuber, Z generációs apostol, író, műsorvezető, rapper és egyébként profi alpesi síelő. Nem utolsó sorban pedig főszereplője „A cipő a mi szexünk, drogunk, rock&rollunk” című 2017-es 444-es videónknak, amit kötelező megnézni.
Addig nem is olvashatod tovább ezt a cikket!
Minden világos? Akkor haladjunk!
Légy része a közösségünknek, segítsd az újság működését!
Már előfizetőnk vagy? Jelentkezz be!