Az 500 g-os S-BUDGET sertés darált hús ezentúl nem tálcában, hanem védőgázas fóliában kapható az INTERSPAR áruházakban – az új csomagolás 70%-kal kevesebb műanyag felhasználásával készül, mint elődje.
A SPAR Magyarország aktív szerepet vállal a bolygónk jövőjét meghatározó ügyekben, a cégcsoport környezettudatos szemlélete saját márkás termékeinek csomagolástervezésében is megjelenik. A vállalat kiemelt célkitűzése, hogy egyre kevesebb műanyagot használjon fel az áruk csomagolása során, mindeközben kiemelt figyelmet szentel annak is, hogy tökéletesen megfeleljen a tárolási elvárásoknak.
A népszerű, rendkívül kedvező ár-érték arányú S-BUDGET márkatermékek kínálata immár közel 500 terméket sorakoztat fel, és a paletta folyamatosan bővül, az árucikkek jelentős része pedig hazai fejlesztésű. Ezek közé tartozik a SPAR Regnum húsüzemében előállított 500 g-os S-BUDGET sertés darált hús is, amelynek korábbi, tálcás csomagolását a fenntarthatósági törekvéseknek megfelelően most újragondolták a „kevesebb több” elve mentén. Ezentúl csupán nedvszívó papír, védőgázas fólia és címke alkotja a csomagolást, a tálca eltűnik. Az új, flow-pack csomagolásnak köszönhetően a korábbi 1049 forint helyett jelenleg 899 forintért kínálja a terméket a vállalat.
A minőségi áru frissességét garantáló flow-pack csomagolás – amelyhez kizárólag az élelmiszeriparban engedélyezett, a SPAR Magyarország nemzetközi mércével is legszigorúbb minőségbiztosításai előírásainak megfelelő anyagokat használnak fel -, a korábbinál 70%-kal kevesebb műanyagot tartalmaz. Ennek köszönhetően az új technológia segítségével, a felhasznált műanyag mennyisége a korábbi csomagolás kevesebb, mint egyharmada, mindössze 4,95 gramm! A termékből havonta közel 40.000 csomag kerül ki a Regnum húsüzemből az üzletek polcaira, így az innovatív csomagolással a SPAR jelentősen csökkenti a környezeti terhelést.
A megújult 500 g-os S-BUDGET sertés darált hús már elérhető az INTERSPAR hipermarketekben, 2024 februárjától pedig – ha a vásárlói visszajelzések pozitívak lesznek - a teljes hálózatra szeretnék kiterjeszteni az új terméket.