Igazi időutazásra visz el a DRK új reklámkampánya

gazdaság
január 10., 12:03

Ki emlékszik 2008-ra?

Elképesztő régen volt, egy másik világban.

Amerikában először választottak fekete elnököt, a magyar kormányfőt Gyurcsány Ferencnek hívták, aki Vlagyimir Putyin orosz elnökkel szerződést írt alá Moszkvában arról, hogy Magyarország csatlakozik a Déli Áramlat nevű gázvezeték-projekthez, Heath Ledger túladagolta magát, bemutatták az első Twilight-filmet, a nagy lakossági sláger Flo Rida „Low”-ja volt, Koszovó kikiáltotta a függetlenségét, kitört a később erről az évről elnevezett világválság, a Nike pedig egyszerű, de hatásos reklámkampányt indított a „Tegnap azt mondtad, majd holnap" szlogennel.

2024 egészen más.

Idén a magyar Dorko vagy DRK indított reklámkampányt „Tavaly azt mondtad, majd idén" szlogennel.

A betűtípus a Futura egyik verziója, amit egy igen ismert logóban is használnak. A Nike-éban.

A legjobb persze az, hogy annak igazából semmi értelme, hogy Tavaly azt mondtad: majd idén.