„Ötvenezerből jó sok kiflit lehetne venni” – mondja egy hajléktalan bácsi, aki hajnali hat óta kint álldogál az Astorián. Elmondása szerint akkor már jó néhányan várakoztak a Tisza Cipő boltja előtt, ahol tíz forint híján ötvenezerért kapható a limitált Azahriah-cipő.
Már nem sok van hátra a nyitásig. Az üzlet kirakatában kivetítő villog, rajta Azahriah kalapálja és szakérti a cipőt. Így:
Két-háromszázan állnak sorba, többeknél szék, takaró – vannak, akik csütörtök hat óta itt vannak. Hajnalban eleredt az eső, többeknek a szüleik hozták a mentőcsomagot.
Vannak, akiknek annyira nem jön be a cipő, de bármit képesek megadni a Puskás arénát hamarosan háromszor is megtöltő popsztár termékeiért – ha nem is a cipőért, de a harmincezres mezért vagy a négyezres zokniért. A popsztárral való együttműködést a reklámkampányra reagáló egyes Tisza-rajongók nem veszik jó néven: „Tudomásul vettem, hogy leváltjátok vásárlóitokat. Talán bejön, talán nem. A Budlight például melléfogott” – ehhez hasonló kommentek sokaságával találkozni Facebookon. A Bud Light amerikai sör eladásai azután estek vissza, hogy egy transznemű influenszer lett a reklámarca, amit egyes konzervatívok már túl woke-nak éreztek.
Légy része a közösségünknek, segítsd az újság működését!
Már előfizetőnk vagy? Jelentkezz be!