Előfizető-toborzásnak álcázva szórják meg Győr-Moson-Sopront Kisalfölddel és fideszes propagandával, írtuk még a hétvégén. Az akció lényege az, hogy a választási kampány utolsó két hetében bedobálják a megye postaládáiba a fideszes propagandával teli ingyenes lapot. A lapot kiadó Mediaworks előfizetőket valószínűleg kevésbé remél, fideszes szavazókat annál inkább.
A Fidesz vélhetően az összes megyei napilapnál megjátssza ezt a trükköt. A Vas Népe ugyanígy akciózik, és olvasónk jóvoltából tudjuk, hogy ugyanez a helyzet a baranyai Dunántúli Naplóval is.
És hogy mivel igyekeznek megnyerni a reménybeli előfizetőket? Íme néhány cikkcím, a tartalmat mindenki gondolja hozzá:
Macron az elvetemült ötletéért egy eredetileg a Magyar Nemzetnek készített grafikában kapja meg a magáét:
A megyei napilapok a szocializmus idején, akárcsak most, ugyanazt a politikai vonalat követték. A rendszerváltás után viszont nagy szerepük volt a helyi nyilvánosságban. A kétezertízes évekre ez két okból is megváltozott. Az internet terjedése miatt sokan lemondták az újságot, majd amikor a Mediaworks megvásárolta és fideszes propagandalappá züllesztette ezeket az újságokat, akkor még többen. Mai olvasóik zömmel az idős emberek köréből kerülnek ki.
A Dunántúli Naplót 2016-ban, a fideszes ellenőrzés alá kerülés évében 20 ezren vásárolták, mára ez a szám 10 ezer alá esett.
Ha különös kampányanyagot nyomnak a kezébe, vagy ilyet talál a postaládájában, írjon nekünk:
megirom@444.hu