Az Instagram már teszteli az átugorhatatlan reklámokat

INTERNET
június 04., 09:54

Az Instagram szóvivője megerősítette a Verge-nek, hogy tesztelik az oldalon az átugorhatatlan „reklámszüneteket”, vagyis az olyan reklámokat, amiket a felhasználónak végig kell néznie ahhoz, hogy utána folytathassa a görgetést az oldalon.

A Redditre már ki is posztolt erről egy képernyőfotót valaki, aki a szerencsés tesztalanyok közé tartozik. Leírása szerint a posztok görgetése közben jött szembe egy reklám egy visszaszámlálóval, ami azt mutatja, mennyi idő után lehet folytatni a posztok és a sztorik pörgetését.

Az Instagramon eddig is lehetett már reklámokat látni a posztok és az Instasztorik között, ezek szerint mostantól előfordulhat, hogy ezek között olyan reklámok is lesznek, amiket nem tudunk ignorálni, hanem végig kell nézni, hogy utána tovább nézhessük az influenszerek szponzorált posztjait.