Rendhagyó marketingkampánnyal mutatta be új mezét az NB II-ben szereplő Kozármisleny FC. A focicsapat nem játékosaival, hanem a szurkolói sokszínűséget megtestesítő fotóalanyokkal reklámozza a szereléseket.
Facebook-bejegyzésükben azt írták, sokan sokfélék vagyunk, mégis ugyanúgy kötődünk a sporthoz. „Hisszük, hogy a foci mindenkié. Ezért ki tudná jobban bemutatni új összeállításunk, mint az, aki mindig ott van a lelátón és aki nap mint nap megküzd az élet aprónak tűnő, olykor mégis embert próbáló kihívásaival?”
A kampányban megjelennek a mozgáskorlátozottak, a Down-szindrómával születettek, az értelmi fogyatékkal élők, a látássérültek, a hallássérültek, a férfiak, a nők, a gyermekek és a roma nemzetiségűek.
Az új szezonra nem csak a Kozármisleny készült különleges kampánnyal. A Ferencváros híres emberekkel (többek között Gréczy Zsolttal), az Újpest pedig válaszként hétköznapi szurkolókkal mutatta be új mezét.