A BKK legalábbis a vonal rekonstrukciójáról és meghosszabbításának tervezésére írt ki közbeszerzési pályázatot. Így Káposztásmegyer lehet a végállomás, ahogy azt már a nyolcvanas években is tervezték.
A BKK és a főváros EU-s forrásból fejlesztene, ami része annak a huszonhét, 50 millió euró feletti projektnek, amit az EU 2014-2020-as költségvetéséből finanszíroznának. A beruházás a tervek szerint 150 milliárd forintba kerülne, a rekonstrukció és a hosszabbítás 2016-ban kezdődne meg, 2019-re pedig be is fejeződne.
Azok a cégek indulhatnak, amik az előző három teljes üzleti évben nettó 400 millió forint árbevételt értek el ilyen tevékenységből. A befutó a legolcsóbb lesz, a megbízás 660 napra szól.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.