Szuperhatalmak csatája: Kína vs. Starbucks

gazdaság
2013 október 21., 20:28
comments 5

A kínai állami tévében ilyen 20 perces spotok mennek arról, hogy mennyi Starbucks van az országban, és hogy azok milyen kurva drágák. De, vagy mire számítottak, mikor beengedték a 90-es évek végén az országba a kapitalizmus egyik szimbólumának tartott céget? Hogy majd nem pont annyiért fogja adni a kávét, mint amennyit a tehetős kínaiak kifizetnek érte? Egyáltalán, a Starbucks ellenes kampánnyal pontosan milyen széles társadalmi csoportoknak igyekszik kedvében járni az állami tévé? És főleg: ki fog győzni?!?!?!

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.