1,4 milliárdot költ a Posta reklámra

gazdaság
2013 november 19., 09:34

Újra nyert a Iniative Media Hungary Kft. a Magyar Posta médiatenderén, most 1,4 milliárdot költenek el. Az elmúlt két évben is ez a cég nyerte el a tendert, legutóbb tavaly novemberben 1,1 milliárdért. (Vg.hu/Origo)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.