A reklámot, ami szerint minden nő szép, osztották meg legtöbbször idén

Média
2013 november 21., 11:14

A Mashable összeszedte a közösségi médiában legtöbbet szanaszétosztott reklámok top 20-as listáját. Semmi meglepő: egyedi ötletek és szokatlan megvalósítások az élmezőnyben.

Meg a Dove híres kampánya a minden nőben benne rejlő szépségről.

Második a Geico reklámja lett, amiben egy beszélő teve szabadul el egy irodában:

Harmadik az Evian utánozós kisbabák klipje

Tizedik helyre befutott a Volvo kamionos gigareklámja Van Damme főszereplésével, ami azért erős eredmény, mert csak nemrég jelent meg.

A teljes húszas listát itt lehet végignézni.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.