Ilyen is lehetne az új kisföldalatti

Tbg
közlekedés
2014 február 04., 07:43
comments 33

Kukorelli Péter, Spanyolországban élő magyar formatervező gondolta újra a 120 éves vonalon futó járműveket.

Mint honlapján írja, az eredetileg a Siemens által gyártott "hattyúnyak-alvázú" Millfav szerelvényeket a 70-es években cserélték le a ma is futó második generációs darabokra, de lassan nekik is menniük.

A designer honlapján tette közzé látványterveit, amelyek visszanyúlnak a klasszikus formavilághoz, újra előjön a hattyúnyak, mégis bármelyik sci-fibe beleillenének.

A szerelvény a formatervező elképzelései szerint hosszabb lenne a mostaninál, vezető nélkül járna, és egyterű lenne akárcsak az Alstom új metrószerelvényei. (Hvg/Iho)

Képek:

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.