Nem is kérdés. Megsúgom, hogy a buszon ugyanúgy ülsz, dehogy ülsz, állsz a kibaszott dugóban, folyik le az izzadság azon az ocsmány rúdon, megfogsz valamit, érted, és olyan dzsuvás leszel, hogy egy lavór hipó se hozza le. A sok parasztról nem beszélve. A kocsiban legalább te lehetsz az egyetlen paraszt. Ja, hogy drága a benzin? Mér, a busz mennyit fogyaszt? Az én kocsim városban elmegy 11 alatt, és abban már benne van az ökörködés a lámpánál. Most a metróról meg ezekről ne is beszeljunk. Mi vagy te, öcsém, vakondok? Akkor rohangáljál a föld alatt, én meg feltolom a légkondit és bezengetem a hátmasszázst a memóriás ülésben. Majd ha ezt megcsináltad a metrón, akkor gyere nekem a BKV-val. Addig hagyjuk is, hülyékkel nem vitatkozok.
- anarki
Aki ült már Budapesten autóban, és látott már amúgy angyalarcú édesanyát istenkáromló fröcsögésben kitörni a szinte állandóan bedugult, felforgatott, siralmas budapesti közlekedésben, annak nem kérdés, hogy a metró a szállítóeszközök Rolls Royce-sza. Annyira nem súlyos a helyzet, mint Kínában, hogy katonáknak kelljen betuszkolniuk az embert a nyomorgó utasok közé, a legtöbb buszon és villamoson ülőhely is mindig van, és akármilyen drága is a jegy, még mindig olcsóbb a benzinnél. Közben lehet olvasni, netezni, ráadásul környezetkímélőbb választás. És ha az ember nyitva tartja a fülét, fél óra alatt egy hétre eleget szív magába a folklórból.
- Herczeg Márk
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.