Steve Jobs nagyobb zseni volt, mint hisszük?

Sokan sokfélét mesélnek, hogy milyen volt az ipodok pápájával, az iphoneok megálmodójával és a tökéletes termék megszállottjával dolgozni, de igazán kevés ezek közül a hiteles információ. Most újabb morzsákat kapunk Steve Jobs életének 2 kiló kenyeréből, nem mástól mint Allison Johnsontól, aki 2005 és 2011 közt volt az Apple Wordwide Marketing igazgatója. Így Johnson azok kevesek közé tartozott, akik személyes kommunikációt folytattak a fekete garbóssal. A marketing igazgató szerint Jobs két legutáltabb szava,

branding és a marketing volt.

AFP PHOTO / Kimihiro HOSHINO

Ami valljuk be elég meglepő attól a cégvezetőtől, aminek a legjobban brandingelt és szétmarketingelt cuccai voltak. Jobs utála a tévés reklámokat, azokat valami mesterséges műanyag tukmálásnak tartotta. Jobs szerint a legfontosabb

az emberek és a termékek közti viszony. 

Ami sokkal több szerinte mint egyszerű marketing, ő már a mérnöki csapatot is marketingeseknek gondolta és viszont. Ezért Jobs szorosan összefűzte a két csapatot, ahogy Johnson fogalmaz megértették a marketingesek, hogy mennyire fontos a megfelelő termék, és így az milyen szerepet játszhat az emberek életében. Steve Jobs nagy kópé volt.  (BusinessInsider)

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.