Sokan sokfélét mesélnek, hogy milyen volt az ipodok pápájával, az iphoneok megálmodójával és a tökéletes termék megszállottjával dolgozni, de igazán kevés ezek közül a hiteles információ. Most újabb morzsákat kapunk Steve Jobs életének 2 kiló kenyeréből, nem mástól mint Allison Johnsontól, aki 2005 és 2011 közt volt az Apple Wordwide Marketing igazgatója. Így Johnson azok kevesek közé tartozott, akik személyes kommunikációt folytattak a fekete garbóssal. A marketing igazgató szerint Jobs két legutáltabb szava,
branding és a marketing volt.
Ami valljuk be elég meglepő attól a cégvezetőtől, aminek a legjobban brandingelt és szétmarketingelt cuccai voltak. Jobs utála a tévés reklámokat, azokat valami mesterséges műanyag tukmálásnak tartotta. Jobs szerint a legfontosabb
az emberek és a termékek közti viszony.
Ami sokkal több szerinte mint egyszerű marketing, ő már a mérnöki csapatot is marketingeseknek gondolta és viszont. Ezért Jobs szorosan összefűzte a két csapatot, ahogy Johnson fogalmaz megértették a marketingesek, hogy mennyire fontos a megfelelő termék, és így az milyen szerepet játszhat az emberek életében. Steve Jobs nagy kópé volt. (BusinessInsider)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.