A Filmalap milliós bulival próbálta népszerűsíteni a magyar mozit Berlinben

FILM
2014 március 20., 09:15

Egész pontosan egy 3,5 millió forintba kerülő bulival. Az egész fesztiválra 14 millió közpénzt költöttek, ami főleg ahhoz képest lehet sok, hogy egyetlen magyar film sem versenyzett. A pénzből a magyar filmeket, jelesül az Isteni Műszakot és a Coming Outot reklámozták. Meg kifizették a 9 munkatárs kiutaztatásának a költségeit. Mindenki 2-3 napot volt kint. (Átlátszó)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.