menu
search
account_circle

A Grand Budapest Hotelben fontos szerepet betöltő festmény sokat elárul a film készítéséről is

FILM
2014 április 03., 13:53
e=>{var n,t;return(null===(n=this.args.alt)||void 0===n?void 0:n.trim())||(null==e?void 0:e.trim())||(null===(t=this.textContent)||void 0===t?void 0:t.trim())}
photo_camera (via Facebook)

Wes Anderson legújabb, nagyszerű filmjében (itt írtunk róla) fontos szerep jut ifjabb Johannes Van Hoytl Fiú almával című festményének, amit a valóságban két éve alkotott meg egy brit festő, Michael Taylor a film kedvéért. Érdemes elolvasni ezt az interjút a festővel, és a sráccal, aki modellt állt a festményhez, mert kiderül belőle, hogy Anderson mennyire az utolsó milliméterig megtervez mindent a filmjeiben.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.