A kolumbiai Sancho BBDO a Hipercentro Corona lakberendezési és szaniter-bevásárlóközpontnak készített sajtóhirdetése (nem igazi) apróhirdetések közé rejtett 3D-s optikai illúzióra épül. „A konyha, amit elképzeltél, a Hipercentro Coronában van” – olvasható benne. Ügyes. (Kreatív)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.