Az Apple csak a második. A két cég évek óta küzd egymással az elsőségért, de a Millward Brown idei számításai szerint a Google brand most értékesebb: egészen pontosan 158 843 000 000 dollárt ér, míg az Apple mind9ssze 147 880 000 000-at. A tavalyihoz képest egyébként a Google brand értéke 40%-kal nőtt, az Apple-é viszont 20%-kal esett.
Az első tíz helyezett:
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.