Nagyon rossz első negyedévet zárt a gyorsétteremlánc Németországban. És a magyarázat meglehetősen egyszerűnek tűnik: nincs többé sajtburger egy euróért, a németeknek pedig ez nem tetszik.
A változtatás még 2012 novemberében történt, több mint egy évtizednyi fixáras rendszer után. A McDonald's európai igazgatója, Doug Goare pedig már tavaly év végén arról beszélt a befektetőknek, hogy a fogyasztók nagyon súlyosan büntették meg ezért a láncot.
Azóta próbálkoztak más akciók bevezetésével is, de ez nem fogta meg a német vásárlók szívét. Vagy egyeurós sajtburger, vagy semmi.
Goare szerint, aki erről május 16-án beszélt elemzőknek, a német vásárlók nagyon takarékosak, és nincs meg bennük az az étvágy a jobb ízű ételek iránt, mint mondjuk a franciákban. Ehhez jön az óriási figyelem a pénz értéke iránt, és az európai elnök szerint meg is van a magyarázata az olcsó sajtburger-kivezetés okozta kudarcnak. (via Quartz)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.