A Napi Gazdaság az RTL Klub vezetőinek fizetéséről ír

Vissza-visszatámadás-para van. A lap, ami a Századvégé, azután támadja be a tévécsatornát, hogy az betámadta a kormányt a hírekben, amiért az rátámadt a reklámadóval.

A Napi Gazdaság ma arról írt, hogy tavaly 1,6 milliárd forintot fizetett ki tiszteletdíjként az RTL Klub a tévécsatornát működtető társaság igazgatósági és felügyelőbizottsági tagjainak. A beszámoló szerint a 14 vezető átlag bruttó 110 milliót kapott, tehát 11-szer magasabb volt az átlag felsővezetői fizetés a dolgozóinál – szörnyülködik a lap.

A múlt héten Lázár János beszélt a lapnak arról, hogy az RTL Klub vezetői azt gondolják, törvényen felül állnak, és a csatorna „korrupt vállalkozás”, ami „gyarmatnak tekintik az országot”.

A Századvég Gazdaságkutató Zrt. tavaly vette meg a Napi Gazdaságot, a cég több milliárd forintot kapott az államtól közvélemény-kutatások, tanulmányok készítésére. (HVG)

UPDATE

Ezerszereset tévedett a Napi Gazdaság az RTL vezetőinek fizetéséről