A Napi Gazdaság tovább égeti magát

„Szeretek tanulni, de nem szeretem, ha kioktatnak. Több alázatot és kevesebb pökhendiséget várnék el attól, aki a magyarok kenyerét eszi és időnként a magyarok segítségére szorul.”

Ennyi állt Barcza György, a Napi Gazdaság főszerkesztőjének közleményében.

Barcza György a TV2 reggeli műsorában

Arról lehet szó, hogy a kormányközeli Századvég tulajdonában álló Napi Gazdaság is megpróbált beszállni a kormány és az RTL Klub közötti háborúba.

A lap leleplező cikket közölt arról, hogy az RTL vezetői nagyon sok pénzt keresnek. Csakhogy kiderült, elnéztek három nullát, mert a vezetők nem a Napi Gazdaságban emlegetett 1,6 milliárd forintot kaptak tavaly, csak 1,6 milliót. A Napi Gazdaság ezután ráadásul nyomdahibára hivatkozott (később technikai hibára).

Dirk Gerkens ezután a Facebookon kommentelte angolul a hírhez, hogy:

„Egyeseknek vissza kéne menniük általános iskolába, hogy újra átvegyék a matekot.”

Valószínűleg erre lehetett válasz Barcza György közleménye. Barcza György a Századvég vezető elemzője, innen került tavaly nyáron a lap élére.

Nélkületek nincs 444

Csak a 444 és a sajtószabadság ügye mellett elkötelezett olvasók támogatása teszi lehetővé, hogy alaposan tudjunk foglalkozni a legfontosabb témákkal.