Ilyen az, amikor egy politikai kampány az ellenkezőjét éri el annak, amit szeretne

Egészségügy
2014 július 14., 19:01

Az amerikai egészségügyi reform az "Affordable Care Act" vagy "Obamacare" nagyon sok vitát váltott ki Amerikában. A republikánusok összességében 450 millió dollárt (102 milliárd forintot) költöttek olyan hirdetésekre, amik a reform negatív hatásait próbálták bemutatni. Ezzel csak az volt a baj, hogy emiatt muszáj volt arról is beszélni a hirdetésekben, hogy egyáltalán történt valamilyen változás az egészségügyben. A Brookings Institutionnél utánaszámoltak, és az derült ki, hogy azokban az államokban emelkedett leginkább a biztosítottak száma, ahol a legtöbb pénzt költötték a reform lejáratására. Szóval az emberek odafigyeltek a politikai hirdetésekre, azokból megtudták, hogy valami változott, utánajártak, hogy mi történt, és aztán csatlakoztak a programhoz. (io9)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.