Ilyen az, amikor egy politikai kampány az ellenkezőjét éri el annak, amit szeretne

2014 július 14., hétfő 17:01
36

Az amerikai egészségügyi reform az "Affordable Care Act" vagy "Obamacare" nagyon sok vitát váltott ki Amerikában. A republikánusok összességében 450 millió dollárt (102 milliárd forintot) költöttek olyan hirdetésekre, amik a reform negatív hatásait próbálták bemutatni. Ezzel csak az volt a baj, hogy emiatt muszáj volt arról is beszélni a hirdetésekben, hogy egyáltalán történt valamilyen változás az egészségügyben. A Brookings Institutionnél utánaszámoltak, és az derült ki, hogy azokban az államokban emelkedett leginkább a biztosítottak száma, ahol a legtöbb pénzt költötték a reform lejáratására. Szóval az emberek odafigyeltek a politikai hirdetésekre, azokból megtudták, hogy valami változott, utánajártak, hogy mi történt, és aztán csatlakoztak a programhoz. (io9)

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt