A Belváros százmillióiból kitömött lap egészen egyedi módon állt bele a Fidesz kampányába

Lehet, hogy mégsem jut el mindenkihez az V. kerületben a magát függetlennek hazudó mondó bedobós, ingyenes Mai Belváros, ezért fontos, hogy az újságírók személyesen is tartsák a kapcsolatot az olvasókkal. Más magyarázat egyelőre nincs arra, amit Juhász Péter, az Együtt-PM polgármester posztolt ki a Facebookra:

juhaszp

 

 

A Cink szúrta ki. A Mai Belváros tényleg egy érdekes színfolt a kerületi lapok között. Az V. kerületnek ugyanis nincs hivatalos lapja, de miért is kéne ilyen, amikor például ez a lap 2007-ben ezzel a címlappal jelent meg:

Forrás: Városszíve blog

És azóta sem maradnak le semmilyen fontos eseményről, ahol ott van/volt Rogán Antal, és most már az utódjának kiszemelt Szentgyörgyvölgyi Péter.

Eddig sem lelkesedésből tették a dolgukat, az RTL és az Átlátszó derítette ki, hogy Rogán polgármestersége alatt összesen 389 millió forintot utalt az önkormányzat a lap kiadójának, elvileg hirdetésekre.

belvarosilap

Mivel a lapban egy teljes oldalas hirdetés 200 ezer forint, ennyi pénzből 1945 oldal önkormányzati hirdetést kellett volna megjelentetniük a húszoldalas, kéthetente megjelenő újságban. És akkor még nem is adtak kedvezményt, ahogy az a piacon szokás. Hiszik vagy sem, nincs benne ennyi hirdetés.

Biztosan véletlen, de a Mai Belvárost kiadó Impress-Régió Kft. a tulajdonosa annak az Aranykéz utcai lakásnak, ami Habony Árpád hivatalos lakcíme.

És azt ugye tudják, hogy a Mai Belváros nem azonos a City Magazinnal. Ami szintén ingyenes, szintén sokat szerepel benne Rogán, és a kerület kedvenc, az elmúlt években 64 millió forinttal megsegített civil szertvezete adja ki. Abban így néz ki egy jól sikerült oldalpár:

roganne