Lényegesen javult az RTL Klub híradójának nézettsége azóta, hogy belemenősebben foglalkoznak a politikával
- derül ki a Marketing & Médián közölt adatokból.
Az este hatkor kezdődő híradó a nyár elején a 18–49 évesek körében 140-160 ezer nézőt vonzott, az elmúlt két hétben viszont már 180-190 ezret. A teljes lakosság köréből nyár elején átlagosan 500 ezren nézték a híradót, mostanra már százezerrel többen.
Bejött az RTL Klubnak az is, hogy hétköznaponként késő este megismétlik az RTL II híradóját. Ez a csatornának a 18–49 éveseknél átlagosan 135 ezer, a teljes lakosságnál 270 ezer nézőt hoz és minden nap nyeri a saját sávját - írja az mmonline.
Ezeket a nézőket viszont nem a TV2-től szerezték meg, hanem új nézőket nyertek.
A Tényeket nyár elején, és most is 200 ezren nézték a 18–49-es sávban, és 800 ezren a teljes lakosság körében.
A 18-49 évesek körében az RTL-nek így 19-20 százalékos eredménye van, a Tényeknek 21-22 (ez számít kereskedelmi célcsoportnak). A teljes lakosság körében viszont továbbra is nagyon vezet a Tények. Az RTL-nek 21 százaléka van, a TV2-nek 27.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.