Az üdítőitalok nagy dialektikájában minden lépésre kötelezően jön a válaszlépés is. A Coca-Cola júniusban jelentette be, hogy jön a zöld cola, most pedig itt a Pepsi válasza:
jön a zöld cola.
A Pepsi amúgy a Pepsi True nevet találta ki márkájához:
Ami ránézésre nem sokban különbözik a Coca-Cola Life névre keresztelt modelltől:
A Pepsi is ugyanazt találta ki, amit a Coca: a zöld verzióban 40 százalékkal kevesebb kalória lesz, és az édesítést sztíviával oldják meg. Ezzel amúgy négy százaléknyit rá is licitáltak a Coca kalóriacsökkentő teljesítményére.
A Coke Life tavaly jelent meg az argentin és chilei piacon, azóta pedig már Nagy-Britanniában is felbukkant. A Pepsi True-t csak szerdán jelentették be, és egyelőre csak az Egyesült Államokban lehet majd hozzájutni, az Amazonról. (via Business Insider)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.