Csuklott egyet tegnap a Google hirdetési rendszere, a Doubleclick for Publishers (DFP), ami internetszerte fennakadásokat okozott, mert a Google hirdetéseit megjelenítő oldalak nem töltődtek le. A Wired kiszámolta, hogy a másfél órás üzemzavar miatt a cég nagyjából egymillió dolláros kárt szenvedett - ez úgy jött ki, hogy a tavalyi éves jelentés szerint a Google-nek óránként 568 ezer dolláros "egyéb" bevétele keletkezik, és bár ez nem teljes egészében a Doubleclick-féle hirdetésekből származik, a másfél óra alatt egymillió korrekt becslésnek tűnik.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.