Közel egymillió dollárt bukott a Google a tegnapi fennakadás miatt

2014 november 13., csütörtök 8:40
24

Csuklott egyet tegnap a Google hirdetési rendszere, a Doubleclick for Publishers (DFP), ami internetszerte fennakadásokat okozott, mert a Google hirdetéseit megjelenítő oldalak nem töltődtek le. A Wired kiszámolta, hogy a másfél órás üzemzavar miatt a cég nagyjából egymillió dolláros kárt szenvedett - ez úgy jött ki, hogy a tavalyi éves jelentés szerint a Google-nek óránként 568 ezer dolláros "egyéb" bevétele keletkezik, és bár ez nem teljes egészében a Doubleclick-féle hirdetésekből származik, a másfél óra alatt egymillió korrekt becslésnek tűnik.

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt