Magyar cég nyerte Slush 152 milliós startupversenyét

A Slush az európai és ázsiai startupok egyik legfontosabb közös rendezvénye, egy több napos konferenciasorozat, amin startupok képviselői és netes újítók találkozhatnak. Ezen a rendezvényen évente megválasztják az év legígéretesebb startup vállalkozását. Ezzel a címmel díj is jár, a győztes 500 ezer eurót (152,5 millió forintot) kap.

Idén ezt a díjat egy magyar cég, az Enbrite.ly nyerte.

Tök érdekes dologgal foglalkoznak, és a találmányuk rengeteget tehet majd azért, hogy kifehéredjen az online reklámpiac. Ez ugyanis egy évente 121 milliárd dollárt megmozgató szektor, az online reklámok nézőinek 36 százaléka azonban nem ember, hanem robot. Így a szektorba ölt pénz 36 százaléka, azaz 41 milliárd dollár (9983,5 milliárd forint) is csalással cserél gazdát.

Az Enbrite.ly azon dolgozik, hogy az online reklámok követhetőbbé tételével kiszúrja a robotokat, és így az egész piacot ellenőrizhetőbbé tegye. A cég hirdetései szerint meg tudja mondani, hogy ügyfelei megfelelően költik-e az online reklámra szánt költségeiket, tehát, hogy a reklámjaikat emberek vagy robotok kattintják-e. Ezáltal a hirdetéseket kínáló üzletfelek is sokkal könnyebben ellenőrizhetőekké válnak. (VentureBeat)

(A címlapi képet az Enbrite.ly weboldaláról vágtam ki. Szerintem aranyos.)

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.