A United Airlines ügyfélszolgálatának még egy szerzetest is sikerült kiborítania

„Valami olyasmit mondtam, hogy köszönöm a beszélgetést, Isten áldja. Imádkozni fogok magáért, bár nem volt túl segítőkész” – idézte fel a United Airlines telefonos ügyfélszolgálatával lefolytatott beszélgetését Noah testvér, az új-mexikói Krisztus a sivatagban rendház szerzetese. Bár ez nem tűnik túl durvának, Noah testvér szerint a hangja haragot tükrözött.

Nagy megrázkódtatás ez annak, aki az életét a belső békéje megtalálására és megőrzésére tette fel.

Hogy mi borította ki annyira a szerzetest, hogy fel kelljen emelnie a hangját? Természetesen az emberiség esküdt ellenségeinek legaljasabbika: egy légitársaság telefonos ügyfélszolgálata.

A sivatagi testvérek még novemberben vettek returjegyet egyik szerzetesüknek, Keresztelő János testvérnek, hogy meglátogathassa beteg édesanyját Malawiban. Amikor kiderült, hogy a tervezettnél tovább kell maradnia, Noah testvér megpróbálta átiratni a jegyét.

Amire a United Airlines ügyfélszolgálatán közölték, hogy a jegy - aminek a felét Keresztelő János már elhasználta - hamisítvány. A tiltakozó Noah testvért a feletteséhez irányította, de a felettes sem volt jobb fej. Ő azt tanácsolta Noahnak, hogy fáradjon be a háromszáz kilométernyire lévő ügyfélszolgálati irodába, hogy ott személyesen közöljék vele gyaníthatóan ugyanezt.

Noah ekkor emelte fel a hangját, aztán dühében még haragos levelet is posztolt a rendház honlapján:

”Áldás rátok! A sivatagi Krisztusnak apróbb gondja támadt a United Airlines-szal. Talán valaki, aki olvassa ezt, tud segíteni” – írta.

Ez már hatott. A United gyorsan átírta a jegyet, amiről korábban azt állította, hogy hamisítvány, bocsánatot kért és 350 dolláros bónt is adott. De az újságírói megkereséskre nem válaszolt. (Via Yahoo News)

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.