Ebben az órában két új hír érkezett az aprólékosan, az utolsó szegletig és kiválóan kommunikált új útdíjfizetési rendszerrel kapcsolatban.
A Népszabadság írta meg a hétfői számában, hogy a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató felülvizsgálja és kiszedheti a díjköteles útszakaszok közül azt a kétszáz métert, ami miatt a fizetni kell a polgárnak, hogy kijusson a budapesti nemzetközi repülőtérre és elhagyhassa országát.
Míg az országos térképen szerepel, addig a Fejér megyeiről lemaradt az M1-es autópálya 43.-as számú kihajtója.
Ez csak azért humoros, mert így akkor is két matricát kell megvenni (ahogy a narancs szín jelöli is) az adott szakaszra, miközben Fejér megyét el sem hagyja az autós, ha felmegy a 39-es felhajtón és lejön a 43-ason. Az országos térképen jól van jelölve a szakasz, aszerint elég a Fejér megyei matrica és nem kell megvenni a Komárom-Esztergom megyeit. (Origo)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.