Bátorfy Attila gigászi hosszúságú cikket írt, legörgetni is percekbe telik. A teljes cikket tegyék el későbbre, érdemes, de munka mellett szinte lehetetlenség végigolvasni.
A Kreatív stábja nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adatot elemezett ki, és megpróbált utánajárni, hogy hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.
A cikk legfontosabb állítása, hogy a rendszer célja
„a kormányközeli média hizlalása és állami pénz kivétele volt. amelynek legnagyobb haszonélvezői az elmúlt hetekben kegyvesztetté váló Simicska Lajos és kiterjedt üzleti kapcsolatai voltak.”
A cikkben szereplő legfontosabb tények:
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.