Először született jogerős bírósági ítélet az ügyfélszolgálat hosszú telefonos várakoztatása miatt

bűnügy
2015 március 24., 09:13

A Csongrád megyei kormányhivatal fogyasztóvédelmi felügyelőségéhez fordult egy berágott ügyfél, aki egyszer 23 perc 50 másodpercet várt a Magyar Telekom callcenteres kisasszonyára, máskor meg 1 óra 3 perc alatt sem jutott el az élő, beszélő emberig. A jogszabály öt perces kapcsolási időt ír elő.

A fogyasztóvédelem eljárást indított és 100 000 forintos bírságot szabott ki a Magyar Telekomra, ami fellebbezett a döntés ellen. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság a bírság részt helybenhagyta, az indoklást megváltoztatta. A Telekom ezzel szemben is bíróságra ment, de a Szegedi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság elutasította a keresetét. (Delmagyar.hu)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.