Először született jogerős bírósági ítélet az ügyfélszolgálat hosszú telefonos várakoztatása miatt

A Csongrád megyei kormányhivatal  fogyasztóvédelmi felügyelőségéhez fordult egy berágott ügyfél, aki egyszer 23 perc 50 másodpercet várt a Magyar Telekom callcenteres kisasszonyára, máskor meg 1 óra 3 perc alatt sem jutott el az élő, beszélő emberig. A jogszabály öt perces kapcsolási időt ír elő.

A fogyasztóvédelem eljárást indított és 100 000 forintos bírságot szabott ki a Magyar Telekomra, ami fellebbezett a döntés ellen. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság a bírság részt helybenhagyta, az indoklást megváltoztatta. A Telekom ezzel szemben is bíróságra ment, de a Szegedi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság elutasította a keresetét. (Delmagyar.hu)

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.