A Burger King orosz marketingesei jó ötletnek gondolták, ha felmennek a tittygram-ra. A honlap lényege, hogy bárki hirdetheti magát egy női felsőtestre felírt üzenettel. A reklám ára 10 dollár körül mozog, ezért cserébe a moszkvai székhelyű cég alkalmazottjai bármilyen, 35 karakternél rövidebb üzenetet magukra írnak, majd a képet egy órán belül emailben elküldik.
Az Oroszországban is heves vitákat kiváltó hirdetési modellt találta ki eszköznek a gyorsétteremlánc orosz leánya, ezért rendeltek egy képet, hogy aztán ezzel reklámozzák magukat az orosz Facebookon, azaz a VK-n.
A szöveg is nagyon eredeti lett, oroszul a Szeretem a Burger Kinget került rá a kreatívok ötlete nyomán. A VK-s fotó alá a cég azt írta, hogy "Szeretnéd, ha a te neved lenne ott? Minden héten a legaktívabb közösségi tagunk kapni fog egy ilyen üzenetet. Nem csak a Whooper készül igazi tűzön, nálunk minden tüzes."
A kampány rengeteg kritikát kapott, a meglehetősen ostoba szexizmusáért támadták főleg sokan.
A Tittygram magát úgy reklámozza, mint a Mellek Uberje, napi 2000 fotót küldenek ki. A leggyakoribbak a születésnapi üzenetek. Mindezért a fotókon szereplő nők képenként 150 rubelt, azaz 750 forintnyi összeget kapnak. A cég vezérigazgatója szerint senki nem kényszerít senkit arra, hogy ebben részt vegyen, offenzív és sértő üzeneteket pedig nem vállalnak be.
A Burger King nem kívánta kommentálni az ügyet, annyi derült ki mindeddig, hogy a döntés mögött nem maga a cég, hanem a közösségi kampányait intéző ügynökség állhatott. (Independent)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.