Budapest divatfőváros lett: hódít a normcore
2014 március 05., 11:37
Felkarolta a Kmart a normcore-t, azt a divatot, amire sajnos senki se volt kíváncsi (pedig Magyarország natural born normcore-nagyhatalom), és eleve nem is nagyon van benne üzleti érték. De a Kmart a Daily Dot szerint mégis bepróbálta, egy olyan reklámmal, ami arról szól, hogy hogyan állítsd össze úgy a normcore-szettedet, hogy ne nézz ki benne úgy, mint egy kilencvenes évekbeli apuka. És ezzel szembe is megy a normcore-ral.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.