Pilot just told us ALL 737's in American Airline fleet grounded...iPad shutdown glitch...wtf #apple we have no AC pic.twitter.com/4INSxMoeVN
— pmcrell (@pmcrell) 2015. április 29.
Több tucat American Airlines gép - az első hírek szerint a teljes 737-es flotta - jelentős késéseket szenvedett, miután az útiterveket és a repüléshez szükséges információkat tartalmazó Ipadek egy hibás szoftverfrissítés miatt lefagytak. Az American Airlines 2013 óta nem nyomtatja ki az információkat a pilótáknak, csak a tableteket cipelik.
Toni Jacaruso, a Dallas és Austin között közlekedő 1654-es járat utasa a Quartznak elmondta, hogy
felszállás előtt a pilóta közölte az utasokkal, hogy az Ipad kijelzője elfeketedett, és ugyanez történt a másodpilóta eszközével.
A pilóta szerint az AA teljes Boeing 737-es flottáját érintette a hiba. A légitársaság egy Twitter-üzenetben elismerte az esetet, szerintük egy hibás szoftverfrissítés okozza a galibát.
@bjacaruso Some flights are experiencing an issue with a software application on pilot iPads. We'll have info about your departure soon.
— American Airlines (@AmericanAir) 2015. április 29.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.