A lapátkerekes gőzhajót 1917-ben építették az újpesti Ganz Danubius gyárban, az elmúlt száz évben hívták már SAS-nak, Szent Imrének, Felszabadulásnak, szolgált üdülőként, állóhajóként és diszkóként is. A nemzeti örökségvédelmi hivatal csak egyes részetit (köztük a háromhengeres Compound gőzgépet) nyilvánította védetté, ezek múzeumba kerülnek. Ami a Szőke Tiszából maradt, az ennyi:
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.