Még májusban írtunk arról, hogy az egyik legjobban felszerelt magyar létesítménynek tartott Honvéd kórházban a helikopter-leszálló elromlott liftje miatt irányítottak át egy beteget máshova. A kórház akkor azt írta, hogy az volt az első eset, hogy a lift hibája megakadályozta a betegszállítást – egyébként viszont nem volt nagyobb probléma.
Olvasónk nem így látja. Szerinte a liftek legalább egy éve nem működnek normálisan, rendszeresen perceket kell várni rájuk, és általában akkor is túlságosan zsúfoltak ahhoz, hogy beteget lehessen szállítani bennük. Különösen az A oldalon probléma ez, ahol a műtők is vannak. Ezért ezen az oldalon gyakorlatilag megszűnt a betegszállítás.
A betegszállítók inkább elmennek a 200 méteres folyosó másik végére, felmennek az adott emeletre, majd 200 métert visszasétálnak a használhatatlan lift miatt.
Többször volt már olyan is az utóbbi évben olvasónk szerint, hogy a szívinfarktusos beteget a tetőn lévő a helikopter-leszállóról ülve hozták le a sürgősségi betegszállítók az első emeletre. Viszont "amikor nevesebb ember érkezik a kórházba, akkor érdekes módon mindig működik az összes lift".
Úgy tudjuk, a liftek karbantartását, ahogy az étkeztetést és a takarítást is, külső cég végzi a kórházban. A Honvédben egyébként a robotliftek is átállították személyszállításra, pedig ezekkel eredetileg kórházi eszközöket, mintákat szállítanának.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.