Beszedheti az állam a reklámadót

A reklámadó progresszív kulcsainak eltörlésével hatályát vesztette az Európai Unió versenyhatóságának márciusi felfüggesztő határozata, így papíron már nincs akadálya annak, hogy a kormány elkezdje behajtani a reklámadót.

A Népszabadság értesülései szerint hamarosan a folyamatban levő bizottsági vizsgálatot is lezárhatják, mert a módosított jogszabály már javarészt megfelel az uniós elvárásoknak.

A reklámadó tervét az EU annak versenyt korlátozó, sávosan emelkedő kulcsai miatt bírálta - a legnagyobb árbevételű cégek, illetve ez esetben egyetlen cég, az RTL Klub 50 százalékos kulccsal adózott volna. Az új szabályok szerint a reklámadó kulcsa egységesen 5,3 százalék lesz. (Via Népszabadság)

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.