A reklámadó progresszív kulcsainak eltörlésével hatályát vesztette az Európai Unió versenyhatóságának márciusi felfüggesztő határozata, így papíron már nincs akadálya annak, hogy a kormány elkezdje behajtani a reklámadót.
A Népszabadság értesülései szerint hamarosan a folyamatban levő bizottsági vizsgálatot is lezárhatják, mert a módosított jogszabály már javarészt megfelel az uniós elvárásoknak.
A reklámadó tervét az EU annak versenyt korlátozó, sávosan emelkedő kulcsai miatt bírálta - a legnagyobb árbevételű cégek, illetve ez esetben egyetlen cég, az RTL Klub 50 százalékos kulccsal adózott volna. Az új szabályok szerint a reklámadó kulcsa egységesen 5,3 százalék lesz. (Via Népszabadság)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.