A Nemzeti Útdíjfizető a pénzed köszöni szépen, matricát viszont nem ad

POLITIKA
2015 június 26., 09:28

Édesapám tíz éve Balatonfüreden él, így most, hogy a jövő héten Pesten volna dolga, gondolta vesz két megyei matricát. Regisztrált is a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. remek honlapján, ahol aztán két megyei matrica vásárlást kezdeményezett. Az OTP oldalán online fizetett bankkártyájával, a banktól meg is kapta az SMS-t arról, hogy levették a számlájáról a pénzt.

A NUSZ oldalára visszairányítva viszont hibaüzenetet kapott:

"Az online banki tranzakció feldolgozásakor hálózati hiba történt, emiatt a rendelésében szereplő matricák nem kerültek élesítésre".

A hibaüzenetben javasolták, hogy hívja fel az óügyfélszolgálatot.

Felhívta.

Vidáman teltek a percek az automata szövegek hallgatásával, mire néhány hosszú perc után végre jelentkezett az ügyintéző, aki

  • egyrészt közölte, hogy apám ne menjen díjköteles szakaszra, mert megbüntetik;
  • írjon emailt.

Emailt írt.

Pár percen belül meg is kapta a választ, amiben

  • tájékoztatták, hogy ne menjen díjköteles szakaszra, mert megbüntetik;
  • köszönik az észrevételét;
  • panaszát majd valamikor kivizsgálják, az eredményről pedig majd értesítik.

Javasolták továbbá, hogy a további kérdéseivel forduljon bizalommal a telefonos ügyfélszolgálatukhoz.

A kör bezárult.

(Címlapkép: Mike / Flickr CC BY-NC-ND 2.0)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.