Édesapám tíz éve Balatonfüreden él, így most, hogy a jövő héten Pesten volna dolga, gondolta vesz két megyei matricát. Regisztrált is a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. remek honlapján, ahol aztán két megyei matrica vásárlást kezdeményezett. Az OTP oldalán online fizetett bankkártyájával, a banktól meg is kapta az SMS-t arról, hogy levették a számlájáról a pénzt.
A NUSZ oldalára visszairányítva viszont hibaüzenetet kapott:
"Az online banki tranzakció feldolgozásakor hálózati hiba történt, emiatt a rendelésében szereplő matricák nem kerültek élesítésre".
A hibaüzenetben javasolták, hogy hívja fel az óügyfélszolgálatot.
Felhívta.
Vidáman teltek a percek az automata szövegek hallgatásával, mire néhány hosszú perc után végre jelentkezett az ügyintéző, aki
Emailt írt.
Pár percen belül meg is kapta a választ, amiben
Javasolták továbbá, hogy a további kérdéseivel forduljon bizalommal a telefonos ügyfélszolgálatukhoz.
A kör bezárult.
(Címlapkép: Mike / Flickr CC BY-NC-ND 2.0)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.