Szijjártó Péter barátja duplán nyert a Szerencsejáték Zrt. 2,8 milliárdos tenderén

2015 augusztus 6., csütörtök 7:27
138

A Young & Partners és a Trinity International Communications ügynökségek konzorciuma nyerte a Szerencsejáték Zrt. által még júniusban, az év második felére kiírt kreatívtervezési és médiavásárlási tenderét - írja a Kreatív. Mindkét cég Kuna Tibor tulajdonában van. Kunáról a 444.hu-nak adott interjújában maga Szijjártó Péter külügyminiszter ismerte el, hogy barátjának tekinti. A Young and Partners-ről már más üzletekkel összefüggésben is kiderült, hogy jó kormányzati kapcsolatai vannak, és remek eséllyel indul a 25 milliárd forint állami hirdetési keretet felügyelő Nemzeti Kommunikációs Hivatal tenderén.

kulugminiszter_szijjarto_peter_4

A Szerencsejáték Zrt.  a Kreatv kérdéseire válaszolva azt írta, hogy a meghívásos, gyors lefolyású tendert a 2. féléves, komplex kampányok "megvalósításán keresztül történő támogatásának igénye indokolta".

Az állami cég a szaklapnak küldött válaszlevele szerint "olyan szaktudással és stabil piaci háttérrel rendelkező ügynökségi partnert keresett, aki egyszerre képes mind a stratégiai médiatervezési és a költséghatékony médiavásárlási, mind a média-megjelenésekhez kapcsolódó egyedi kreatív tervezési és gyártási feladatok összevont ellátására."

A keretösszeg elég brutális: 2,834 milliárd forint. Ez még úgyis elég komoly összeg, ha hozzátesszük, hogy a Szerencsejáték Zrt. nem vállal kizárólagosságot a győztes cégek felé, és azt sem ígéri, hogy a teljes keretösszeg értékében végezteti el a munkát. Viszont némileg indokolatlanná teszi az üzletet, írja a Kreatív, hogy a Szerencsejáték Zrt. elvileg az állami cégek médiaköltéseit felügyelő óriásügynökség, a Nemzeti Kommunikációs Hivatal alá tartozik, ezért furcsa, hogy miért a Nemzeti Vagyonkezelő adta ki az engedélyt a meghívásos tender kiírására.

(Kreatív)

 

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt