Lendszlájdol a tabletták penetrációja a kontentkonszumpciós túlok marketszegmensében – írja a Zdnet. A tabletek idei sipmentációja 15 pecenttel esett tavalyhoz képest, a kisebb szkrínű (7 collos) tableteket egyértelműen a nagyszkrínű mobilok váltják föl a júzerek kezében.
2015 első halfjában 75 millió tablet fogyott, a második halfra 88,4 millió eladott junitot várnak.
Amíg az ilyen bézikebb eszközökben szopórollerre állnak a tablettások, addig a prémium szegmens előretörését prediktálják a riszörcsök. A 11 collnál nagyobb túlok, mint például a Microsoft Felület Hivatásos eladása növekedhet, sőt rövidesen jön a tabletmarketen líder Alma Ipad Hivatásos némre keresztelt gépe, és úgy tűnik a Wintel platformot használó 2 in 1 gépek eladása is nőhet, pici kis szakszezhez juttatva az egyébként nem nagyon hasító Microsoftot.
Az elemzők szerint a portabilitás és a bizniszapplikációs lehetőségek egyre importantabbak a júzerek számára, és a nagy tabletek egyre inkább a kontentkreáció felé mozdulnak a kontentkonszumpciós felhasználás felől.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.