Megvették a 168 Órát

A Brit Média Befektetési Kft. a mai szerződéssel többségi részesedést szerzett a 168 Óra közéleti hetilapot megjelentető Telegráf Kiadó Kft-ben, és kötelezettséget vállalt arra, hogy „nem változik a lap politikai irányultsága, társadalmi érzékenysége, kritikus hangvétele”. A főszerkesztő marad az alapító Mester Ákos.

Koronavírus Hírek, háttér
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.