Rogán szomszédjának cége értékesítheti a közmédia reklámfelületeit

A Hamu és Gyémánt kiadó tulajdonában lévő Média Services Company (MSC) nyerte az MTVA reklámértékesítési tenderét - írja a Kreatív. Ez azt jelenti, hogy a jövőben ők értékesíthetik az M1, az M2, M3, M4 és a Duna TV összes hirdetési felületét és a közmédia online oldalainak reklámjait is. 

Az MTVA közleménye szerint az ebből befolyó összegeket a tartalomszolgáltatás fejlesztésére fordítják majd. A közmédia vezetői szerint garanciát jelent számukra, hogy az MSC-nek tízéves tapasztalata van a piacon, és jók a referenciái a "kreatív tartalommal kombinált, több csatornás értékesítési megoldások területén."

A tendert még decemberben írták ki, de sokáig kérdéses volt a kimenetele, mert a Simicska-közeliként ismert Inter Media Group megtámadta az eljárást, de érvelésüket a Közbeszerzési Döntőbizottság végül nem tartotta megalapozottnak. A Kreatív szerint elindulhatott a tenderen a TV2 Csoport is, és kedden még mi is azt valószínűsítettük, hogy Dirk Gerkens vezetésével a tévé megpróbálja egy esernyő alá gyűjteni a kereskedelmi tévé és a közmédia hirdetési felületeit is. A jelek szerint nem jártak sikerrel.

A Hamu és Gyémánt Krskó Tibor és Csetényi Csaba tulajdonában van, akik ismerten Rogán Antallal ápolnak jó viszonyt. Csetényi az új miniszter szomszédja, kilenc trafik-koncesszió győztese, de egyebek mellett az ő cége nyerte a bevándorlásellenes kampányra kiírt 300 milliós közbeszerzést is. A Krskó-Csetényi pároshoz tartozó HG360 a Nemzeti Kommunikációs Hivatal 25 milliárdos kommunikációs tenderének egyik győztese.

(kreativ.hu)

Nélkületek nincs 444

Csak a 444 és a sajtószabadság ügye mellett elkötelezett olvasók támogatása teszi lehetővé, hogy alaposan tudjunk foglalkozni a legfontosabb témákkal.