Egy hajtőműbe szállt madár miatt nem tudott elindulni a Wizz Air budapesti járata vasárnap délután Malmőből. A gépnek 13:05-kor kellett volna felszállnia, de az utasok be sem szállhattak. A várakozókat a kapitány annyival tudta biztatni, hogy már úton van Koppenhágából az a mérnök, aki meg tudja állapítani, hogy a gép felszállhat-e majd.
Update:
A kapitány bejelentette, hogy a gép javítható, de éjfél előtt biztosan nem tudnak felszállni, mert Gdanskból kell alkatrészt hozni a javításhoz. Mivel a késés meghaladja az 5 órát, a légitársaság elkezdte felmérni az utasok igényeit, hogy visszakérik a jegy árát, átfoglaltatják, vagy jóváiratják. Kártérítés azonban szerintük nem jár, mivel a gondot egy olyan rendkívüli körülmény (most egy rendkívüli madár) okozta, amelyet semmilyen ésszerű intézkedéssel sem lehetett volna elkerülni.
Benedek, az egyik utas azt mondja, hogy az utasok közül
„sokan csalódottak, de alapvetően nyugodtan fogadták a hírt. A kapitány korrekt, közvetlen. Néhányan azon gondolkoznak, átmenjenek-e Koppenhágába, és onnan próbáljanak hazajutni.”
Ugyanakkor a még Malmőben többen várakozók közül többen elbizonytalanodtak, hogy egy javított lemezzel mennyire biztonságos hazamenni. A személyzet viszont teljesen nyugodt, azt mondják, nem először fordul elő ilyen, amióta repülnek. A módszer ismert, bevált és biztonságos.
(via Fb)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.