A Nestlé nem mondhatja többé Nagy-Britanniában, hogy nagyszerű dolog Nesquik forrócsokival kezdeni a napot

2015 december 25., péntek 9:19
123

Nagy-Britanniában egy, a gyerekek egészségesebb étkezéséért küzdő lobbicsoport elérte, hogy az ország reklámfelügyelete megtiltsa a Nestlének, hogy azzal reklámozza a Nesquik forrócsokit, hogy az nagyszerű indítása a napnak.

Az volt a gond a szlogennel, hogy 2 deciliter forrócsoki 3 teáskanál Nesquikkel készül, így pedig 20,2 gramm cukrot tartalmaz. Ez a mennyiség pedig a brit kormány által meghatározott élelmiszer-ipari skálák szerint magas cukortartalomnak minősül.

Így pedig a lobbicsoport szerint a Nestlé szlogenje az egészségtelen étkezést propagálja.

A Nestlé azzal védekezett, hogy a terméken szereplő Nesquik-nyulat gondosan úgy tervezték, hogy fizikailag aktív, energikus személyisége legyen, így pedig egészséges életmódot közvetíthessen.

A svájci cég persze elfogadta az ellene szólóm határozatot, és megígérte, hogy eltávolítja a szlogent. (Financial Times)

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt