A Nestlé nem mondhatja többé Nagy-Britanniában, hogy nagyszerű dolog Nesquik forrócsokival kezdeni a napot

külföld
2015 december 25., 10:19

Nagy-Britanniában egy, a gyerekek egészségesebb étkezéséért küzdő lobbicsoport elérte, hogy az ország reklámfelügyelete megtiltsa a Nestlének, hogy azzal reklámozza a Nesquik forrócsokit, hogy az nagyszerű indítása a napnak.

Az volt a gond a szlogennel, hogy 2 deciliter forrócsoki 3 teáskanál Nesquikkel készül, így pedig 20,2 gramm cukrot tartalmaz. Ez a mennyiség pedig a brit kormány által meghatározott élelmiszer-ipari skálák szerint magas cukortartalomnak minősül.

Így pedig a lobbicsoport szerint a Nestlé szlogenje az egészségtelen étkezést propagálja.

A Nestlé azzal védekezett, hogy a terméken szereplő Nesquik-nyulat gondosan úgy tervezték, hogy fizikailag aktív, energikus személyisége legyen, így pedig egészséges életmódot közvetíthessen.

A svájci cég persze elfogadta az ellene szólóm határozatot, és megígérte, hogy eltávolítja a szlogent. (Financial Times)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.