Nem nézhette tétlenül a matematikus, hogy a McDonald's lábbal tiporja a tudományt

TUDOMÁNY
2016 január 12., 09:31

Az ausztrál McDonald's-ban a fogyasztók maguk is összeállíthatják, hogy milyen szendvicset kérnek. A Create Your Own Taste-et a McDonald's azzal reklámozza:

„30 ínyenckombinációval a lehetőségek végtelenek.”

Allister Haire matematikus nem nézhette tétlenül a tudomány meggyalázását, és a Facebookon megosztotta a számításait arról, hogy ez nem igaz, a lehetőségek valójában végesek, egy egész számot kapott:

1 073 741 823.

Haire a McDonald's régi vendége volt, de ezzel a posztjával szakított a gyorsétteremlánccal. (Mashable)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.